Vijesti & novosti

Vijesti & novosti

Čitajte o najnovijim događanjima u pomorskoj industriji i Croconu

"DISASTER" dobitnik Content Marketing Award 2021 u kategoriji Best Corporate Book

Naš „DISASTER – Dijagnoza modernog biznisa“ prošao je jedno pravo putovanje – od ideje davno zapisane u Lindinoj bilježnici do odluke da stvorimo ovu „slikovnicu za biznismene“ prošlo je bezbroj ludih sastanaka s našim piscem Zoranom Krušvarom i dizajnericom Veronikom Uravić Čolak, razmijenilo se pregršt mailova, popilo na stotine kava i čajeva, smijalo se, smišljalo, mijenjalo i revidiralo.

Kada je knjiga konačno ugledala svjetlo dana u ranu jesen 2020, baš usred univerzalno turbulentnog razdoblja u cijelom svijetu, mogli smo se samo nadati da će sreća biti na našoj strani, garancija nismo imali.

Premotajmo vrpcu na srpanj 2021  - „DISASTER“ ne samo da ima 400 prodanih primjeraka diljem svijeta, već je upravo izabran kao NAJBOLJA KORPORATIVNA KNJIGA (mada je ovo „korporativna“ samo doslovni prijevod, a tko zna DISASTER zna da je daleko od tog hladnog pojma) od strane Content Marketing Instituta i službeno je dobitnik njihove Content Marketing Award!

Prijavili smo između 1000 drugih prijava kako bi proširili doseg i poruku naše knjige kao ekstenzije našeg brenda i poruke koju mi u Croconu živimo već gotovo tri desetljeća. Posebno nam je drago što je naša prva nagrada za „DISASTER“ dodijeljena od strane CMI kao vodećeg autoriteta u području marketinga čiji sudački panel okuplja upravo međunarodne stručnjake industrije s ogromnim iskustvom iza sebe.

Zaista je čast biti dobitnikom CMA kao jedne od najsnažnijih nagrada ovog tipa u svijetu, a posebno uzevši u obzir da su drugi prijavitelji bili velike tvrtke s impresivnim marketinškim mašinerijama iza sebe: Spotify, HBO, IKEA, Subaru, Ericsson, Mayo Clinic, John's Hopkins i mnogi drugi.

Još smo jednom nakon Stevie Award 2015 u New Yorku dokazali da ništa nije nemoguće kada radiš i stvaraš srcem i iskreno.